onsdag 15 juni 2011

Strife is life?

Vad finns livet till för? vad är det egentligen som är meningsfullt?

Kommer jag hem från jobbet vid fyra-femtiden är jag fullkomligt jävla död i flera timmar efteråt. Om man undantar menlösa aktiviteter som att städa toan och borsta tänderna skulle jag egentligen inte säga jag gör ett vettigt jävla skit.

Det tar seriöst flera TIMMAR innan jag återfår ngt som över huvud taget kan JÄMFÖRA med koll, och vid det laget är det bara att ställa väckarklockan på ringning och börja om från början nästa dag ^^

Jävla hamsterhjul.


Undrar om det bara är en övningsgrej....Och är det bara mig det gäller? Eller genomlever halva mänskligheten sina liv in a state of konstant apati?

Okej, det skulle iof förklara en del....

Vettig feedback någon?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar