måndag 27 februari 2012

Rage....

Kommer direkt från RFSU Malmös årsmöte, är skitsur just nu, so let the ranting commence....


Ordföranden vid förra årsmötet hade lovat nominera mig i år. Och när jag väl fick "reda" på att han inte orkat göra det hade vi redan klubbat nomineringsstopp! Som om det inte var nog hade valberedningen ingen jävla aning om vilka som hade blivit nominerade. Det är mot deras uppdragsbeskrivning att presentera några kandidater än sina egna! 

Det är helt jävla sinnessjukt. Jag skulle redan ha skrivit en motion om det om jag bara hade tillgång till stadgarna och uppdragsbeskrivningen....

Vilket jag alltså inte har eftersom jag inte är medlem i styrelsen!! 

Tror inte själva posten är så viktig men....jag vill ha ett "erkännande" för hur mycket tid och energi jag egentligen lagt ner på det här. Jag har kandiderat tre gånger i rad till den jävla styrelsen, och jag har alltid försökt vara motiverad, alltid försökt ta all kritik som konstruktiv och alltid varit beredd att försöka igen.

Jag förlorade med en rösts övervikt förra gången. Jag begärde rösträkning! Jag menar, seriöst, hur många skulle ha varit beredda att göra det?

Det är bara en fet jävla förolämpning mot mitt ego att jag inte ens blivit tillfrågad av den jävla valberedningen. Seriöst. Och om jag sedan valt att ställa upp eller inte är en annan sak.

Och mitt Ego är sjukt jävla viktigt, så ni vet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar