fredag 11 oktober 2013

liten uppdatering

Egentligen har jag litegrann skrivkramp just nu, men jag ska ändå försöka klämma ur mig en uppdatering. Befinner mig alltså i Stockholm, och hyr in mig hos ett par. Deras barn har typ nyss flyttat ut och....de känner väl typ abstinens eller någonting. Det är mitt ute i skogen typ, utanför en förort som heter Tullinge.

Har varit på fem jobbintervjuer nu de senaste två veckorna.  Jag kommer snart börja jobba som läxhjälpare, åt ett företag som heter Study buddy. Har jag riktig tur kommer jag också börja jobba som brevbärare åt StudentConsulting. Intervjun kändes ändå faktiskt väldigt bra för en gångs skull...

Håller som bäst på att planera vårterminen. Kollar upp framförallt juristprogrammet och läkareprogrammet på KI. Ska skriva prov nu imorgon med brorsan, till alternativa urvalet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar