onsdag 17 oktober 2012

update

Tror bestämt ni bör uppdateras litegrann....

Från att ha varit en flummig, överutbildad akademiker har jag nu vuxit upp och blivit en arbetslös flummig akademiker. Fortfarande lika överutbildad. Stod inte ut med tanken på en till onödig skitkurs, någon jag faktiskt skulle behöva ta studielån för.

Jag tror inte på lån. Honestly, det är mot min religion. Lån är någonting man tar för investeringar. Inte för trettio poäng socialpsykologi.

Så, sedan jag hoppade kursen har jag flummat runt och mjölkat alla bidragssystem jag kommit åt.  Förvånansvärt bra på det. Både på det och att söka jobb. Varit på två intervjuer hittills. Går på den tredje imorgon.

Hade ett ytterst kortvarigt jobb också som kundintervjuare men...var inte tillräckligt odräglig för det. I'm working on it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar