fredag 8 juni 2012

Tankar...

Tycker det är så få gånger man verkligen är medveten, då man verkligen har full kontroll över vad man gör. Mesta tiden tycker jag egentligen bara man flyter med strömmen....man behöver inte tänka alls, eller du gör rättare sagt bara som du brukar göra och vad som förväntas av dig

Och detta ska alltså komma från mig, ett self confessed control freak ^^

Det är ytterst få gånger jag känner jag verkligen behöver koncentrera mig, då jag inte bar kan cruisa förbi och låta allting gå på autopilot. För det mesta har det då handlat om att jag måste sätta ord på någonting komplicerat, konkretisera en uppsatsidé och förklara för någon annan.

Eller kunde faktiskt känna litegrann så också på Fp Lunds styrelsemöten, när man insåg att man knappt förstod en fjärdedel av vad dom sade, när man insåg man faktiskt måste hålla sig ödmjuk och bara lyssna av/försöka förstå för en gångs skull.

Vore verkligen kul att kunna känna så hela tiden, eller litegrann varje dag i varje fall. Funderat på brain training-spel som typ lumosity, men jag känner det mesta ändå går att ta sig igenom bara man slöspelar :/ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar